Ny vecka

Dags för en ny vecka, tiden går så fort så man hänger nästan inte med i svängarna. Lina gick inte till praktiekn idag då hon var dålig i magen hon har varit borta mycket från praktiken den senaste tiden tyvärr men de finns inte så mycket att göra. Vi sov iallafall länge i dag fram till 2 halv 3 precis som igår. Anna hade svårt att somna i natt så de blev sent därför vakande jag så sent i dag får hoppas man kommer in i en normal sömn fort då de inte är så kul att sova bort halva dagen. Jag behöver en ny vinterjacka så jag ska in till stan nån dag och då vill jag ju gärna åka in i god tid.

Vad man ska hitta på nu vet jag inte riktigt men en film kanske skulle va nåt, funderar på att se disneys Aladdin de var ett tag sen och de är ju en nice film så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0