Fika hos Johanna

Igår var jag en sväng hem till Johanna för vi skulle fika, Lina skulle oxå med men hon hade ett möte hon måste gå på så de blev för sent för henne tyvärr. Kommer hem till johanna och möts där av en väldigt lekfull hund. de är johannas brors hund och hon heter Tequila. hon är ganska så stor och ändå har hon inte vuxit färdigt hehe, hon får knapp plats i lägenheten ju. I allafall så har johanna vart duktig och bakat en chokladkaka och så gör hon kaffe till mig och te till sig. Vi slår oss ner i soffan och fikar men de är inte lätt då Tequila gärna vill smaka kaka haha.
Men är inte lätt att bli sur på en så go och glad hund ju! Sen blir de dags att bege sig hem och då får jag lite kaka med mig så Lina kan få smaka, väldigt genersöt och snällt av Johanna så de tackar vi för. Kakan var föresten jätte god så jag vill  gärna ha receptet så Johanna om du läser detta får du gärna fixa de hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0