Duktiga mig

Igår var jag ( de är Anna som skriver )  väldigt duktig gick upp innan väckarklockan ringde ( hade ställt den på 10 ) och drack mitt morgon kaffe ( var kanske inte så duktigt då jag ska sluta med kaffe hehe ) Gör mig sen iordning och beger mig ner mot medis för jag ska till banken och göra ett ärende. Kommer fram och de är fullt med folk och bara en kassa öppen så de blir att sätta sig ner och vänta får vänta i ungefär 20 minuter för att göra ett ärende som tar typ 4 minuter helt sjukt ju! Men tur att jag hade min nya mp3 spelare så jaghade bra muski att lyssna på medans jag väntade, annars hade jag nog struntat i banken...

sen går jag till affären och köper 4 energidrycker ( kan vara bra att ha om man är bakis elelr får besök och dom vill göra redbull vodka hehe ) och lite kaffelatte pulver och bitsocker inget storhandlade direkt men de var de här som jag behövde.

Hemma sätter jag mig framför datorn en stund med en energidryck och några smörgåsar behöver piggna till för jag ska måla klart i mitt "kök" så efter en stund är jag pigg och börjar måla och resultatet ser väldigt fint ut faktiskt! Jag är nöjd iallfall.

Klockan blir strax efter 4 och lina dyker upp vi dricker lite te och förösker ladda ner musik till vårat USB minne vilket går sådär, men till slut tror jag de funkade så vi går sen hem till mamma o pappa och äter köttfärsbiffar *mums* sätter i minnet i pappas stereo men in gen musik spelas så jag stoppar in deni datorn igen och fixar och trixar och så gör vi ett nytt försök och då funkar de *jippi*

Så ja igår hade jag lite att göra hehe idag var jag inte lika duktig vaknade strax innan ett *oops* ska sen på fika hos johanna vilket jag ser frame emot var ett tag sen vi sågs nu så

Kommentarer
Postat av: johanna

det går ju framåt det här ju med boggandet ;) skiit bra!! va kul att du har målat om köket får man komma och titta sedan!!! :D spännande!! Ses senare.. nu ska jag ängna mej åt att snacka med dej (anna) på msn ;)



kraam på eR!

2009-02-04 @ 13:38:00
URL: http://metrobloggen.se/yohannaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0