Atjo & Prostit

De här måste varit den segaste helgen någonsin... vi har bara varit hemma hos mamma och pappa och latat oss, har inte orkat göra nåt annat då jag Anna varit sjuk sen i tisdags. Har alltså spenderat helgen på soffan och tittat på tv. Har bara varit ute en kort sväng och de var när vi gick och hyrde film igår kväll, var nog ingen bra idé för jag känner mig sämre idag tyvärr. Lina hon var snäll och gick och handlade lite godis till oss idag, ja alltså affären ligger två minuter från porten så de var nog inte så jobbigt haha.

Har varit ganska skönt att ta de lungt egentligen, sova så länge man vill och inte behöva stressa eller gå ut i kylan. Och så har man ju blivit serverad de ena och de andra så de finns ju fördelar med att va sjuk oxå hehe. Ska ta de lungt nu i veckan så man frisknar till ordentligt så man kan göra nåt skoj så som att åka in till stan och köpa en ny mobil.


Kommentarer
Postat av: Marielle

Ja, du är inte ensam om att ha haft en seg helg. Legat till sängs jag med, med en utdragen och jobbig förkylning. Skönt då att det finns snälla människor omkring en som kan passa upp på en.

Krya på dig!

2008-11-03 @ 13:53:20
URL: http://marielle83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0