Life is a flower

Tjo sorry för dålig uppdatering men nu är jag iallfall här och skriver hehe. Sitter just nu med en latte i handen ( mitt minskande av kaffedrickandet har inte lyckats så bra ) och lyssnar på Ace of base ( Lina fick deras greatest hits skiva i julklapp)  på högsta volymsamtidigt som jag sjunger för full hals, försöker att förbättra mitt sjungade så man inte är så dålig när man ska sjunga singstar haha. Låter kanske inte så bra men de är ingen annan hemma så jag stör inte.
Ska snart iväg på lite ärenden ska bland annat till systemet måste ju köpa lite gott att dricka tills imorgon.
Vet inte riktigt vad jag ska köpa men de ordnar sig när jag väl är på plats. 
Passar på att säga Gott Nytt År till er alla från mig och Lina!



                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0